Μες στον οντά ενός πασά - Μάρκος Βαμβακάρης, Πρόδρομος Τσαουσάκης, Βασίλης Τσιτσάνης
Δίσκος: Parlophon B 74073 .
Σύνθεση: Σπύρος Περιστέρης
στίχοι: Μίνως Μάτσας
Αθήνα, 1946
ορχήστρα με μπουζούκι, κιθάρα, μπαγλαμά και ακορντεόν
διεύθυνση ορχήστρας: Σπύρος Περιστέρης
________________________________________
Μες στον οντά, μες στον οντά
μες στον οντά ενούς πασά
ζει η νεράιδα η Σεχραζά
μες στον οντά ενούς πασά
Δεν τραγουδά, δεν τραγουδά
δεν τραγουδάει, δεν γλεντά
γιατ’ έχει πόνο στη καρδιά
δεν τραγουδάει, δεν γλεντά
Είναι βαριά, είναι βαριά
είναι βαριά η φυλακή
μες στο χαρέμι όπου ζει
είναι βαριά η φυλακή
Δεν αγαπά, δεν αγαπά
δεν αγαπάει τα φλουριά
παρά το νιο που λαχταρά
δεν αγαπάει τα φλουριά
_________________________________________
Ένα τραγούδι που αντλεί το θέμα του από την οθωμανική περίοδο με τους πασάδες, τα χαρέμια και τις έγκλειστες σε αυτά γυναίκες.
Πρόκειται για το 1ο τραγούδι του συνθέτη που περνάει στη δισκογραφία μεταπολεμικά.
Χρησιμοποιεί στο φωνητικό μέρος 3 σημαντικά πρόσωπα: τον παλαίμαχο φίλο και συνεργάτη του Μάρκο Βαμβακάρη, τον νεότερο Βασίλη Τσιτσάνη και τη νέα μεταπολεμική φωνή, τον Πρόδρομο Τσαουσάκη.
Εδώ ο στιχουργός Μίνως Μάτσας υπογράφει με το όνομα της συνεργάτιδάς του Πιπίτσας Οικονόμου, όπως προκύπτει από την αντίστοιχη καρτέλα της ΑΕΠΙ
Παναγιώτης Κουνάδης, Τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ, ένα ταξίδι στο λαϊκό τραγούδι των Ελλήνων.2010
Δίσκος: Parlophon B 74073 .
Σύνθεση: Σπύρος Περιστέρης
στίχοι: Μίνως Μάτσας
Αθήνα, 1946
ορχήστρα με μπουζούκι, κιθάρα, μπαγλαμά και ακορντεόν
διεύθυνση ορχήστρας: Σπύρος Περιστέρης
________________________________________
Μες στον οντά, μες στον οντά
μες στον οντά ενούς πασά
ζει η νεράιδα η Σεχραζά
μες στον οντά ενούς πασά
Δεν τραγουδά, δεν τραγουδά
δεν τραγουδάει, δεν γλεντά
γιατ’ έχει πόνο στη καρδιά
δεν τραγουδάει, δεν γλεντά
Είναι βαριά, είναι βαριά
είναι βαριά η φυλακή
μες στο χαρέμι όπου ζει
είναι βαριά η φυλακή
Δεν αγαπά, δεν αγαπά
δεν αγαπάει τα φλουριά
παρά το νιο που λαχταρά
δεν αγαπάει τα φλουριά
_________________________________________
Ένα τραγούδι που αντλεί το θέμα του από την οθωμανική περίοδο με τους πασάδες, τα χαρέμια και τις έγκλειστες σε αυτά γυναίκες.
Πρόκειται για το 1ο τραγούδι του συνθέτη που περνάει στη δισκογραφία μεταπολεμικά.
Χρησιμοποιεί στο φωνητικό μέρος 3 σημαντικά πρόσωπα: τον παλαίμαχο φίλο και συνεργάτη του Μάρκο Βαμβακάρη, τον νεότερο Βασίλη Τσιτσάνη και τη νέα μεταπολεμική φωνή, τον Πρόδρομο Τσαουσάκη.
Εδώ ο στιχουργός Μίνως Μάτσας υπογράφει με το όνομα της συνεργάτιδάς του Πιπίτσας Οικονόμου, όπως προκύπτει από την αντίστοιχη καρτέλα της ΑΕΠΙ
Παναγιώτης Κουνάδης, Τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ, ένα ταξίδι στο λαϊκό τραγούδι των Ελλήνων.2010
- Κατηγορίες
- Greek Music
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει