Οι διευθυντές φυλακών πάντα έχουν υπόψη τις τελειότερες μεθόδους για την αποφυγή αποδράσεων και ο διευθυντής φυλακών της Αριζόνα έχει συνδυάσει την μέθοδο Μοντεσσόρι με το επαναληπτικό σφαλιαρομασάζ βαρέος τύπου για την συνέτιση των κρατουμένων.
Αλλά δεν είναι αυτό που κάνει τους Ντάλτον να αποδράσουν, αλλά τα 100 χιλιάρικα κρυμμένα στη ρίζα ενός κόκκινου βράχου. Στον Ρεντ Ροκ Τζάνξιον θα συναντηθούν οι Ντάλτον, ένας ντιπ χαζός σερίφης, ένας καλοκάγαθος δήθεν δικαστής και όλοι μαζί θα αποδείξουν ότι η καλοσύνη δεν είναι πάντα αυτή που δείχνει και οι κακοί δεν είναι πάντα έξω από τις φυλακές...
Μετά την κρεμάλα, το ροντέο και τους καβγάδες στα σαλούν, το θέατρο πήρε και αυτό θέση στη ψυχαγωγία των κατοίκων της Άγριας Δύσης. Στο ρεπερτόριο των θιάσων, ανάμεσα στα άλλα σημαντική θέση καταλάμβαναν τα κλασσικά έργα του Σαίξπηρ (ειδικά η ιστορία χλωμού προσώπου Άμλετ που δεν ξέρει να ζει ή να μη ζει) και τα μελοδράματα. Πολλές φορές οι παραστάσεις αυτών των θιάσων αποτελούσαν το κοσμικό γεγονός της χρονιάς. Οι πόλεις όπου “ανέβαινε” μια τέτοια παράσταση ερήμωναν (όπως συμβαίνει συνήθως στις εορταστικές εξόδους των Αθηναίων) και μερικοί έβγαζαν πολλά λεφτά από την δραματική τέχνη. Ο μοναχικός καουμπόι αυτή τη φορά γίνεται ηθοποιός, μα τόσο κακός ηθοποιός, που κινδυνεύει να τον κρεμάσουν, παίζει τυχερά παιχνίδια και μάλιστα “σκληρά” και γενικά μας δημιουργεί μια αίσθηση αυταπάτης σχετικά με τον εαυτό του. “Λοιπόν, ομορφούλη, τώρα θα δεις τι θα πει αληθινή διασκέδαση – ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΥ !”
Copyright Disclaimer under Section 107 of the copyright act 1976, allowance is made for fair use for purposes such as criticism, comment, news reporting, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favour of fair use.
Αλλά δεν είναι αυτό που κάνει τους Ντάλτον να αποδράσουν, αλλά τα 100 χιλιάρικα κρυμμένα στη ρίζα ενός κόκκινου βράχου. Στον Ρεντ Ροκ Τζάνξιον θα συναντηθούν οι Ντάλτον, ένας ντιπ χαζός σερίφης, ένας καλοκάγαθος δήθεν δικαστής και όλοι μαζί θα αποδείξουν ότι η καλοσύνη δεν είναι πάντα αυτή που δείχνει και οι κακοί δεν είναι πάντα έξω από τις φυλακές...
Μετά την κρεμάλα, το ροντέο και τους καβγάδες στα σαλούν, το θέατρο πήρε και αυτό θέση στη ψυχαγωγία των κατοίκων της Άγριας Δύσης. Στο ρεπερτόριο των θιάσων, ανάμεσα στα άλλα σημαντική θέση καταλάμβαναν τα κλασσικά έργα του Σαίξπηρ (ειδικά η ιστορία χλωμού προσώπου Άμλετ που δεν ξέρει να ζει ή να μη ζει) και τα μελοδράματα. Πολλές φορές οι παραστάσεις αυτών των θιάσων αποτελούσαν το κοσμικό γεγονός της χρονιάς. Οι πόλεις όπου “ανέβαινε” μια τέτοια παράσταση ερήμωναν (όπως συμβαίνει συνήθως στις εορταστικές εξόδους των Αθηναίων) και μερικοί έβγαζαν πολλά λεφτά από την δραματική τέχνη. Ο μοναχικός καουμπόι αυτή τη φορά γίνεται ηθοποιός, μα τόσο κακός ηθοποιός, που κινδυνεύει να τον κρεμάσουν, παίζει τυχερά παιχνίδια και μάλιστα “σκληρά” και γενικά μας δημιουργεί μια αίσθηση αυταπάτης σχετικά με τον εαυτό του. “Λοιπόν, ομορφούλη, τώρα θα δεις τι θα πει αληθινή διασκέδαση – ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΥ !”
Copyright Disclaimer under Section 107 of the copyright act 1976, allowance is made for fair use for purposes such as criticism, comment, news reporting, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favour of fair use.
- Κατηγορίες
- Animation
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει