Ουσάκ μανές - Στράτος Παγιουμτζής
Δίσκος: Columbia DG 6282 .
Σύνθεση: Στράτος Παγιουμτζής
Aθήνα, Μάιος 1937
μπουζούκι: Ανέστης Δελιάς
κιθάρα: Κώστας Σκαρβέλης
___________________________
Αμάν, αμάν, γιαρέι,
ωχ, αμάν, αμάν, αμάν, αμάν
ωχ, την ξενητιά, την ορφάνια, την πίκρα και την λύπη
γιαρέι , ωχ, αμάν, αμάν, αμάν
αχ, όλα μου τα `δωσ’ ο Θεός
κανένα δε μου λείπει
γιαρέι,, αμάν, αμάν
-Γειά σου, Ανέστο μου, με την πενιά σου!
________________________________________
Ένας από τους εκπληκτικότερους μανέδες που έχουν καταγραφεί στη δισκογραφία των 78 στροφών, ο οποίος εκφράζει και την τραγικότητα μιας περιόδου της ιστορίας μας, αλλά και μιαν αμφισβήτηση και ειρωνεία προς τον Θεό.
Το δίστιχο πρέπει να είναι παλαιό, αφού έχει χρησιμοποιηθεί και σε άλλα ρεμπέτικα του Μεσοπολέμου όπως στο τραγούδι ''Στην ξενιτειά απελπισμένος ''
Στην ξενιτειά απελπισμένος - Κώστας Ρούκουνας 1937
https://youtu.be/iVz3v7WoIms
φαίνεται ότι προέρχονται από την περίοδο της ανώνυμης δημιουργίας και δείχνουν μιαν ιδιάζουσα σχέση του ρεμπέτικου με τον Θεό και τα θεία γενικώς.
Ουσάκ: πόλη της Τουρκίας, αλλά και το όνομα ενός μακάμ, δηλαδή μιας κλίμακας της ανατολικής μουσικής.
Παναγιώτης Κουνάδης, Τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ, ένα ταξίδι στο λαϊκό τραγούδι των Ελλήνων.2010
**************************************
Ουσάκ μανές - Στράτος Παγιουμτζής
Ousak manes - Stratos Pagioumtzis
Πρώτη εκτέλεση
sekarius87
Δίσκος: Columbia DG 6282 .
Σύνθεση: Στράτος Παγιουμτζής
Aθήνα, Μάιος 1937
μπουζούκι: Ανέστης Δελιάς
κιθάρα: Κώστας Σκαρβέλης
___________________________
Αμάν, αμάν, γιαρέι,
ωχ, αμάν, αμάν, αμάν, αμάν
ωχ, την ξενητιά, την ορφάνια, την πίκρα και την λύπη
γιαρέι , ωχ, αμάν, αμάν, αμάν
αχ, όλα μου τα `δωσ’ ο Θεός
κανένα δε μου λείπει
γιαρέι,, αμάν, αμάν
-Γειά σου, Ανέστο μου, με την πενιά σου!
________________________________________
Ένας από τους εκπληκτικότερους μανέδες που έχουν καταγραφεί στη δισκογραφία των 78 στροφών, ο οποίος εκφράζει και την τραγικότητα μιας περιόδου της ιστορίας μας, αλλά και μιαν αμφισβήτηση και ειρωνεία προς τον Θεό.
Το δίστιχο πρέπει να είναι παλαιό, αφού έχει χρησιμοποιηθεί και σε άλλα ρεμπέτικα του Μεσοπολέμου όπως στο τραγούδι ''Στην ξενιτειά απελπισμένος ''
Στην ξενιτειά απελπισμένος - Κώστας Ρούκουνας 1937
https://youtu.be/iVz3v7WoIms
φαίνεται ότι προέρχονται από την περίοδο της ανώνυμης δημιουργίας και δείχνουν μιαν ιδιάζουσα σχέση του ρεμπέτικου με τον Θεό και τα θεία γενικώς.
Ουσάκ: πόλη της Τουρκίας, αλλά και το όνομα ενός μακάμ, δηλαδή μιας κλίμακας της ανατολικής μουσικής.
Παναγιώτης Κουνάδης, Τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ, ένα ταξίδι στο λαϊκό τραγούδι των Ελλήνων.2010
**************************************
Ουσάκ μανές - Στράτος Παγιουμτζής
Ousak manes - Stratos Pagioumtzis
Πρώτη εκτέλεση
sekarius87
- Κατηγορίες
- Greek Music
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει