Υπόθεση - Σχόλια:
Η αντιπολεμική αυτή ταινία είναι εμπνευσμένη από τον 1ο Παγκόσμιου Πολέμου.O Μανταριάγκα (Pomeroy Cannon),ένας σκληρός γαιοκτήμονας της Αργεντινής έχει δύο γαμπρούς: έναν Γερμανό που τον αντιπαθεί και έναν Γάλλο που τον ευνοεί φανερά,όπως και τον εξ αυτού εγγονό του Τζούλιο (Rudolph Valentino),με τον οποίον χαίρεται να διασκεδάζει στις επισκέψεις τους στην περιοχή Μπόκα του Μπουένος Άιρες. (:Μνημειώδης είναι η σκηνή, όπου σε ένα από τα μπαρ της περιοχής,διαδραματίζεται η περίφημη σκηνή του χορού που στη συνέχεια δημιούργησε την μόδα του Ταγκό σε όλο τον κόσμο). Μετά τον θάνατο του Μανταριάγκα, οι δύο οικογένειες μεταναστεύουν στις πατρίδες των δύο γαμπρών, στην Γερμανία και την Γαλλία αντίστοιχα.Αυτές όμως οι επιλογές τους, θα έχουν ολέθρια αποτελέσματα για τις δυο οικογένειες, τόσο εξ αιτίας του 1ου Παγκοσμίου πολέμου, όσο και από προσωπικές επιλογές τους.
Η Ταινία είχε μεγάλη καλλιτεχνική απήχηση, καθώς και τεράστια οικονομική επιτυχία από την πρώτη κιόλας προβολή της το 1921. Πήρε την πρώτη θέση σε εισιτήρια, πάνω και από το «Χαμίνι» του Τσάρλι Τσάπλιν και αναδείχθηκε σε εισπράξεις η έκτη (6η) εμπορικότερη ταινία, την περίοδο του βωβού. Επίσης μετέτρεψε ένα ελάχιστα γνωστό ηθοποιό, τον Ροδόλφο Βαλεντίνο, σε Σούπερ-Σταρ και τον ανέδειξε ως το πρότυπο του «Λατίνου Εραστή». Επιπρόσθετα ανέδειξε το Τάγκο, ως τον πλέον ερωτικό χορό σε όλο τον κόσμο.Η επιτυχία της ταινίας θεωρήθηκε δίκαια, ως προσωπική υπόθεση της σεναριογράφου Τζούν Μάθις, η οποία αναδείχθηκε ως «η πιο δυναμική γυναίκα του Χόλιγουντ» την εποχή του Βωβού.
Η αντιπολεμική αυτή ταινία είναι εμπνευσμένη από τον 1ο Παγκόσμιου Πολέμου.O Μανταριάγκα (Pomeroy Cannon),ένας σκληρός γαιοκτήμονας της Αργεντινής έχει δύο γαμπρούς: έναν Γερμανό που τον αντιπαθεί και έναν Γάλλο που τον ευνοεί φανερά,όπως και τον εξ αυτού εγγονό του Τζούλιο (Rudolph Valentino),με τον οποίον χαίρεται να διασκεδάζει στις επισκέψεις τους στην περιοχή Μπόκα του Μπουένος Άιρες. (:Μνημειώδης είναι η σκηνή, όπου σε ένα από τα μπαρ της περιοχής,διαδραματίζεται η περίφημη σκηνή του χορού που στη συνέχεια δημιούργησε την μόδα του Ταγκό σε όλο τον κόσμο). Μετά τον θάνατο του Μανταριάγκα, οι δύο οικογένειες μεταναστεύουν στις πατρίδες των δύο γαμπρών, στην Γερμανία και την Γαλλία αντίστοιχα.Αυτές όμως οι επιλογές τους, θα έχουν ολέθρια αποτελέσματα για τις δυο οικογένειες, τόσο εξ αιτίας του 1ου Παγκοσμίου πολέμου, όσο και από προσωπικές επιλογές τους.
Η Ταινία είχε μεγάλη καλλιτεχνική απήχηση, καθώς και τεράστια οικονομική επιτυχία από την πρώτη κιόλας προβολή της το 1921. Πήρε την πρώτη θέση σε εισιτήρια, πάνω και από το «Χαμίνι» του Τσάρλι Τσάπλιν και αναδείχθηκε σε εισπράξεις η έκτη (6η) εμπορικότερη ταινία, την περίοδο του βωβού. Επίσης μετέτρεψε ένα ελάχιστα γνωστό ηθοποιό, τον Ροδόλφο Βαλεντίνο, σε Σούπερ-Σταρ και τον ανέδειξε ως το πρότυπο του «Λατίνου Εραστή». Επιπρόσθετα ανέδειξε το Τάγκο, ως τον πλέον ερωτικό χορό σε όλο τον κόσμο.Η επιτυχία της ταινίας θεωρήθηκε δίκαια, ως προσωπική υπόθεση της σεναριογράφου Τζούν Μάθις, η οποία αναδείχθηκε ως «η πιο δυναμική γυναίκα του Χόλιγουντ» την εποχή του Βωβού.
- Κατηγορίες
- Eng Films
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει