Στίχοι: Παν. Κοκοντίνης / Μουσική: Στ. Περπινιάδης
Πρ. εκτ.: Γιώτα Λύδια & Στράτος Ατταλίδης
- Ο κορυφαίος τραγουδιστής του ρεμπέτικου Στελλάκης Περπινιάδης θεωρούσε την Λύδια πως ήταν «η μεγαλύτερη όλων»! ...Είχαν συνεργαστεί στις ιστορικές φωνοληψίες της Columbia, κυρίως, σε τραγούδια που είχαν νησιώτικο χρώμα, την περίοδο 1954-1957. Η Λύδια υπήρξε φοβερή σε ότι κι αν τραγούδησε τότε. Από λαϊκά, δημοτικά, λαϊκοδημοτικά, νησιώτικα, αμανέδες και ρεμπέτικα μέχρι τα μοντέρνα του Χιώτη, τα ελαφρά του Σμυρναίου, του Βέλλα και του Καπνίση ή τα έντεχνα του Μίκη. Εξαιρετικό ρεπερτόριο, πολλά τραγούδια κάθε είδους και σπουδαίες ερμηνείες!!!!
- Ο Στελλάκης Περπινιάδης, που κατά τον Μπαγιαντέρα υπήρξε «ο κορυφαίος των κορυφαίων, ο θεός της φωνής», από τις θρυλικές φωνές του φωνόγραφου του '30, στην περίοδο μετά το 1947- ένα από τα βασικά σεγόντα της Columbia συνοδεύοντας τις μεγάλες γυναικείες φωνές Χασκήλ, Μπέλλου Νίνου. Μετά το 1957 συνεργάστηκε, κυρίως, με τη Γιώτα Λύδια, την οποία και τοποθέτησε ψηλότερα όλων! (απο το ogdoo.gr)
- Στράτος Ατταλίδης
Συνθέτης που έγραψε ιστορία στο μεταίχμιο '50-'60 «ελληνοποιόντας» με καλό γούστο μελωδίες της Ανατολής. Με τη θρυλική «Μαγκάλα» καθιέρωσε τον Μανώλη Αγγελόπουλο, ο οποίος στη συνέχεια τραγούδησε κι άλλες συνθέσεις του: «Μανταλένα», «Κλάψε, μάνα», «Σαν Θεό σ' αγαπώ», «Έλα, γύφτο μου, έλα» κ.ά. Τα δυο τελευταία είναι ντουέτα με τη Γιώτα Λύδια, τότε σύζυγο του Ατταλίδη. Η Λύδια ερμήνευσε και το «χρυσό»: «Γιατί θες να φύγεις» των Ατταλίδη - Βίρβου, καθώς και μια σειρά ιδιαίτερα επιτυχημένων τραγου διών του ίδιου δημιουργικού διδύμου («Πες μου γιατί», «Γύρνα, πάλι γύρνα», «Ο ταυρομάχος ξεψυχά» κ.ά.)
(ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΧΟΥΤΗ)
by MPOYZOYKI KAI MPOYZOYKSIDES!!!!
Facebook Page:
http://www.facebook.com/pages/MPOYZOYKI-KAI-MPOYZOYKSIDES/177880217337
Bouzouki - laika rebetika - songs of Greece - Greek songs
Παλιά & Σπάνια Λαϊκά - Ρεμπέτικα - παλιες φωτογραφίες
Μια μελαχρινή, "γιάλα,
κούκλα ζωντανή", γιάλα, εεε
Σαν την είδα στο χορό, γιάλα,
αχ, δε βαστώ, γιάλα, θα τρελαθώ,
να χορεύει τσιφτετέλι
σ' ένα γύφτικο σκοπό.
Είχε ένα κορμί σαν χέλι,
βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ,
βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ,
είχε ένα κορμί σαν χέλι,
χόρευε το τσιφτετέλι,
χόρευε, σκορπούσε κέφι
με το ντέφι της, με το ντέφι της, γιάλα,
με το ντέφι της
κι όλα γίναν άνω-κάτω
για γούστο και για κέφι της.
Πώς να της το πω, γιάλα,
πως την αγαπώ, γιάλα εεε
Θα με φάει ο καημός, γιάλα,
πού να τη βρω, γιάλα, να της το πω
πως θα γίνει πια δικιά μου
και θα τη στεφανωθώ.
Είχε ένα κορμί σαν χέλι,
βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ,
βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ,
είχε ένα κορμί σαν χέλι,
χόρευε το τσιφτετέλι.............
Πρ. εκτ.: Γιώτα Λύδια & Στράτος Ατταλίδης
- Ο κορυφαίος τραγουδιστής του ρεμπέτικου Στελλάκης Περπινιάδης θεωρούσε την Λύδια πως ήταν «η μεγαλύτερη όλων»! ...Είχαν συνεργαστεί στις ιστορικές φωνοληψίες της Columbia, κυρίως, σε τραγούδια που είχαν νησιώτικο χρώμα, την περίοδο 1954-1957. Η Λύδια υπήρξε φοβερή σε ότι κι αν τραγούδησε τότε. Από λαϊκά, δημοτικά, λαϊκοδημοτικά, νησιώτικα, αμανέδες και ρεμπέτικα μέχρι τα μοντέρνα του Χιώτη, τα ελαφρά του Σμυρναίου, του Βέλλα και του Καπνίση ή τα έντεχνα του Μίκη. Εξαιρετικό ρεπερτόριο, πολλά τραγούδια κάθε είδους και σπουδαίες ερμηνείες!!!!
- Ο Στελλάκης Περπινιάδης, που κατά τον Μπαγιαντέρα υπήρξε «ο κορυφαίος των κορυφαίων, ο θεός της φωνής», από τις θρυλικές φωνές του φωνόγραφου του '30, στην περίοδο μετά το 1947- ένα από τα βασικά σεγόντα της Columbia συνοδεύοντας τις μεγάλες γυναικείες φωνές Χασκήλ, Μπέλλου Νίνου. Μετά το 1957 συνεργάστηκε, κυρίως, με τη Γιώτα Λύδια, την οποία και τοποθέτησε ψηλότερα όλων! (απο το ogdoo.gr)
- Στράτος Ατταλίδης
Συνθέτης που έγραψε ιστορία στο μεταίχμιο '50-'60 «ελληνοποιόντας» με καλό γούστο μελωδίες της Ανατολής. Με τη θρυλική «Μαγκάλα» καθιέρωσε τον Μανώλη Αγγελόπουλο, ο οποίος στη συνέχεια τραγούδησε κι άλλες συνθέσεις του: «Μανταλένα», «Κλάψε, μάνα», «Σαν Θεό σ' αγαπώ», «Έλα, γύφτο μου, έλα» κ.ά. Τα δυο τελευταία είναι ντουέτα με τη Γιώτα Λύδια, τότε σύζυγο του Ατταλίδη. Η Λύδια ερμήνευσε και το «χρυσό»: «Γιατί θες να φύγεις» των Ατταλίδη - Βίρβου, καθώς και μια σειρά ιδιαίτερα επιτυχημένων τραγου διών του ίδιου δημιουργικού διδύμου («Πες μου γιατί», «Γύρνα, πάλι γύρνα», «Ο ταυρομάχος ξεψυχά» κ.ά.)
(ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΧΟΥΤΗ)
by MPOYZOYKI KAI MPOYZOYKSIDES!!!!
Facebook Page:
http://www.facebook.com/pages/MPOYZOYKI-KAI-MPOYZOYKSIDES/177880217337
Bouzouki - laika rebetika - songs of Greece - Greek songs
Παλιά & Σπάνια Λαϊκά - Ρεμπέτικα - παλιες φωτογραφίες
Μια μελαχρινή, "γιάλα,
κούκλα ζωντανή", γιάλα, εεε
Σαν την είδα στο χορό, γιάλα,
αχ, δε βαστώ, γιάλα, θα τρελαθώ,
να χορεύει τσιφτετέλι
σ' ένα γύφτικο σκοπό.
Είχε ένα κορμί σαν χέλι,
βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ,
βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ,
είχε ένα κορμί σαν χέλι,
χόρευε το τσιφτετέλι,
χόρευε, σκορπούσε κέφι
με το ντέφι της, με το ντέφι της, γιάλα,
με το ντέφι της
κι όλα γίναν άνω-κάτω
για γούστο και για κέφι της.
Πώς να της το πω, γιάλα,
πως την αγαπώ, γιάλα εεε
Θα με φάει ο καημός, γιάλα,
πού να τη βρω, γιάλα, να της το πω
πως θα γίνει πια δικιά μου
και θα τη στεφανωθώ.
Είχε ένα κορμί σαν χέλι,
βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ,
βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ βαϊ,
είχε ένα κορμί σαν χέλι,
χόρευε το τσιφτετέλι.............
- Κατηγορίες
- Greek Music
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει