Δίσκος: Parlophone B-21576
Αθήνα, 1932
βιολί: Γιάννης Δραγάτσης ''Ογδοντάκης''
_____________________________
Αμάν
στην τελευταία μου πνοή, αν έρθουν και μου ειπούνε, αμάν
πως θα σωθώ αν σ' αρνηθώ, μα 'γω δεν σ' απαρνιούμαι, αμάν αμάν
-Γεια σου Ροζίκα με τα μεράκια σου!
-Γεια σου Ογδοντάκη μου, γεια σου!
________________________________________
Ένας από τους φημισμένους μανέδες της Σμύρνης σε μια από τις ηχογραφήσεις του στην Αθήνα, με τη Ρόζα Εσκενάζυ.
Ο Ταμπαχανιώτικος, όπως και άλλοι μανέδες, μετά το 1922 συνέχισαν να ηχογραφούνται στην Ελλάδα και να κυκλοφορούν σε πολλές εκτελέσεις στη δισκογραφία των 78 στροφών έως κσι το 1937, οπότε η μεταξική λογοκρισίααπαγόρευσε την ηχογράφηση τραγουδιών αυτού του είδους.
Παναγιώτης Κουνάδης, Τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ, ένα ταξίδι στο λαϊκό τραγούδι των Ελλήνων.2010
Αθήνα, 1932
βιολί: Γιάννης Δραγάτσης ''Ογδοντάκης''
_____________________________
Αμάν
στην τελευταία μου πνοή, αν έρθουν και μου ειπούνε, αμάν
πως θα σωθώ αν σ' αρνηθώ, μα 'γω δεν σ' απαρνιούμαι, αμάν αμάν
-Γεια σου Ροζίκα με τα μεράκια σου!
-Γεια σου Ογδοντάκη μου, γεια σου!
________________________________________
Ένας από τους φημισμένους μανέδες της Σμύρνης σε μια από τις ηχογραφήσεις του στην Αθήνα, με τη Ρόζα Εσκενάζυ.
Ο Ταμπαχανιώτικος, όπως και άλλοι μανέδες, μετά το 1922 συνέχισαν να ηχογραφούνται στην Ελλάδα και να κυκλοφορούν σε πολλές εκτελέσεις στη δισκογραφία των 78 στροφών έως κσι το 1937, οπότε η μεταξική λογοκρισίααπαγόρευσε την ηχογράφηση τραγουδιών αυτού του είδους.
Παναγιώτης Κουνάδης, Τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ, ένα ταξίδι στο λαϊκό τραγούδι των Ελλήνων.2010
- Κατηγορίες
- Greek Music
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει