Έγινα αλανιάρης - Δημήτρης Ατραΐδης
Δίσκος: HisMaster'sVoice AO 2283 .
Σύνθεση: Δημήτρης Ατραΐδης
χασάπικο (Κουλουριώτικος)
Αθήνα, 1937
ορχήστρα με βιολί, κιθάρα και σαντούρι
βιολί: ΔημήτρηςΣέμσης
κιθάρα: Κώστας Καρίπης
__________________________________________
Αχ, έγινα αλανιάρης
αχ, κακούργος και γκρινιάρης
και μεθάω κάθε μέρα
κούκλα μου, εγώ για σένα
Αχ, μου ’πες να φύγω, να χαθώ
αχ, δεν θέλω να σε ξαναδώ
εγώ λεύτερη θα μείνω
κι έτσι φίνα την περνώ
-και φίνα την περνώ-
Αχ, επήγα ο καημένος
αχ, στα ξένα δικασμένος
μέρα και νύχτα βρίσκομαι
αχ, με μάτια δακρυσμένος
-Γεια σου Ατραϊδη μου, πονεμένη καρδιά!
(Ρίτα Αμπατζή)
Αχ, τα νιάτα μου μου έφθειρες
αχ, δεν έχω πια ελπίδα
δε βλέπω τη μανούλα μου
αχ, εσύ ’σαι η αιτία
-Κακούργα ξενιτιά!
____________________________________________________
Σ' αυτό το τραγούδι η ερωτική απόρριψη οδηγεί στον κοινωνικό ξεπεσμό και τέλος στον ξενιτεμό χωρίς ελπίδα επιστροφής.
Ο χορευτικός ρυθμός λειτουργεί αντιστικτικά στο μελαγχολικό θέμα του.
Η μελωδία της εισαγωγης μας παραπέμπει στο παλιό σμυρναίικο των αρχών του 20ού αιώνα που πέρασε στη δισκογραφία με τον τίτλο ''Χανουμάκι''(1910(;) με τη Σμυρναίικη Εστουδιαντίνα)
Παναγιώτης Κουνάδης, Τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ, ένα ταξίδι στο λαϊκό τραγούδι των Ελλήνων.2010
Δίσκος: HisMaster'sVoice AO 2283 .
Σύνθεση: Δημήτρης Ατραΐδης
χασάπικο (Κουλουριώτικος)
Αθήνα, 1937
ορχήστρα με βιολί, κιθάρα και σαντούρι
βιολί: ΔημήτρηςΣέμσης
κιθάρα: Κώστας Καρίπης
__________________________________________
Αχ, έγινα αλανιάρης
αχ, κακούργος και γκρινιάρης
και μεθάω κάθε μέρα
κούκλα μου, εγώ για σένα
Αχ, μου ’πες να φύγω, να χαθώ
αχ, δεν θέλω να σε ξαναδώ
εγώ λεύτερη θα μείνω
κι έτσι φίνα την περνώ
-και φίνα την περνώ-
Αχ, επήγα ο καημένος
αχ, στα ξένα δικασμένος
μέρα και νύχτα βρίσκομαι
αχ, με μάτια δακρυσμένος
-Γεια σου Ατραϊδη μου, πονεμένη καρδιά!
(Ρίτα Αμπατζή)
Αχ, τα νιάτα μου μου έφθειρες
αχ, δεν έχω πια ελπίδα
δε βλέπω τη μανούλα μου
αχ, εσύ ’σαι η αιτία
-Κακούργα ξενιτιά!
____________________________________________________
Σ' αυτό το τραγούδι η ερωτική απόρριψη οδηγεί στον κοινωνικό ξεπεσμό και τέλος στον ξενιτεμό χωρίς ελπίδα επιστροφής.
Ο χορευτικός ρυθμός λειτουργεί αντιστικτικά στο μελαγχολικό θέμα του.
Η μελωδία της εισαγωγης μας παραπέμπει στο παλιό σμυρναίικο των αρχών του 20ού αιώνα που πέρασε στη δισκογραφία με τον τίτλο ''Χανουμάκι''(1910(;) με τη Σμυρναίικη Εστουδιαντίνα)
Παναγιώτης Κουνάδης, Τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ, ένα ταξίδι στο λαϊκό τραγούδι των Ελλήνων.2010
- Κατηγορίες
- Greek Music
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει