Η Κούλα - Ρόζα Εσκενάζυ
Δίσκος: HisMaster'sVoice AO 2075.
Σύνθεση: Κώστας Καρίπης
Αθήνα, 28.1.1932
ορχήστρα με βιολί (Δημήτρης Σέμσης), ούτι, κιθάρα και ζίλια
____________________________________________________
Χτες σε είδαν μεθυσμένη
μ’ ένα νταβαντζή μπλεγμένη
και γλεντούσες στην ταβέρνα
μόρτισσα, κρυφά από μένα
Μου την έσκασες στη ζούλα
αχ, που θα μου πας, ρε Κούλα
όπου σ’ έβρω, βρε αιμοβόρα
θα σου ξηγηθώ στα δώρα
Ρε, αν δε σε ξεφτιλίσω,
στην Αθήνα δε θα ζήσω
θα σε κάνω να θυμάσαι
και εντάξει πάντα να’ σαι
Για να εκχτιμάς τους μάγκες
να μην κάνεις ματσαράγκες
Κούλα, έλα στα λογικά σου
να μην εύρεις το μπελά σου
Αμάν αμάν, γιαρέι, μεντέι, ντέι, ωχ, αμάν!
_Γεια σου Ρόζα μου, που μας τα λες όμορφα!
-Γεια σου Σαλονικιέ μου, γεια σου!
_______________________________________________________
Το όνομα Κούλα έγινε διάσημο στο χώρο του ρεμπέτικου, συχνότερα με την έννοια του φόβου που προκαλούσε στο ανδρικό φύλο, μετά τον φόνο του σοφέρ Τσάγκα από την Κούλα Χριστοφιλέα το καλοκαίρι του 1929.
Το περιστατικό κατεγράφη από τον Μενέλαο Μιχαηλίδη στο ομότιτλο τραγούδι με τον Γιώργο Βιδάλη.
Ο ''μύθος της Κούλας'' πλανάται, το θέμα επανέρχεται από τον Κώστα Καρίπη το 1932 και γνωρίζει μεγάλη επιτυχία.
Παναγιώτης Κουνάδης, Τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ, ένα ταξίδι στο λαϊκό τραγούδι των Ελλήνων.2010
Δίσκος: HisMaster'sVoice AO 2075.
Σύνθεση: Κώστας Καρίπης
Αθήνα, 28.1.1932
ορχήστρα με βιολί (Δημήτρης Σέμσης), ούτι, κιθάρα και ζίλια
____________________________________________________
Χτες σε είδαν μεθυσμένη
μ’ ένα νταβαντζή μπλεγμένη
και γλεντούσες στην ταβέρνα
μόρτισσα, κρυφά από μένα
Μου την έσκασες στη ζούλα
αχ, που θα μου πας, ρε Κούλα
όπου σ’ έβρω, βρε αιμοβόρα
θα σου ξηγηθώ στα δώρα
Ρε, αν δε σε ξεφτιλίσω,
στην Αθήνα δε θα ζήσω
θα σε κάνω να θυμάσαι
και εντάξει πάντα να’ σαι
Για να εκχτιμάς τους μάγκες
να μην κάνεις ματσαράγκες
Κούλα, έλα στα λογικά σου
να μην εύρεις το μπελά σου
Αμάν αμάν, γιαρέι, μεντέι, ντέι, ωχ, αμάν!
_Γεια σου Ρόζα μου, που μας τα λες όμορφα!
-Γεια σου Σαλονικιέ μου, γεια σου!
_______________________________________________________
Το όνομα Κούλα έγινε διάσημο στο χώρο του ρεμπέτικου, συχνότερα με την έννοια του φόβου που προκαλούσε στο ανδρικό φύλο, μετά τον φόνο του σοφέρ Τσάγκα από την Κούλα Χριστοφιλέα το καλοκαίρι του 1929.
Το περιστατικό κατεγράφη από τον Μενέλαο Μιχαηλίδη στο ομότιτλο τραγούδι με τον Γιώργο Βιδάλη.
Ο ''μύθος της Κούλας'' πλανάται, το θέμα επανέρχεται από τον Κώστα Καρίπη το 1932 και γνωρίζει μεγάλη επιτυχία.
Παναγιώτης Κουνάδης, Τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ, ένα ταξίδι στο λαϊκό τραγούδι των Ελλήνων.2010
- Κατηγορίες
- Greek Music
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει